jag vill ha biografiskt minne!

hos pappa just nu.
idag har jag haft musikal hela dagen,uppvisningen gick bra.några småfel med det får man räkna med!allt kan ju inte va perfekt.
efter musikalen umgicks jag med vende och har nyligen kommit upp till pappa.
ska snart ner och duscha sen ska jag be mamma hämta mig eller så går jag.

känner mig jätte stressad för skolan just nu,måste plugga på som fan den här veckan och nästa.
vill vara klar i tid med allt.pga musikalen har jag halkat efter lite.men det är det värt!
so:n ,svenska muntligredovisning,no-prov och läsa ut engelska boken.
och jag har än så länge bara gjort lite på so:n.känns ju väldigt bra.men har nog en rätt bra planering för allt iaf...



skulle va perfekt med biografiskt minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0