godnatt :)

hemma nu,allt gick fint och skolan rullar på.ska försöka jobba på bra nu i några ämnen.skulle sitta fint med några mvg:n juuue!
iallafall så var jag med ina efteråt.vi åt och så kilade vi iväg till hennes mormor och hjälpte till med hennes data.
fick även lite inspiration från inas mormor att man kunde ha en egen design på sitt mozilla firefox internet vilket jag har fixat.det är ju super tjusigt!(twilight tema,tummen upp!)

kollade nyss en blogg där jag fick se bert när han var liten och hur han ser ut nu.lite ruuuligt.han är ju fan köööng↓

nej jag skoja,såklart gick det inte att ladda upp bilden bara för det.men ni får se imrgn eller nått.
nu ska jag dricka upp mitt vatten,borsta tänderna sen sooova!
puss goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0