uppdaterar i skolan

hej, är i skolan nu.
slutade egentligen ett,men eftersom att jag väntar på gryne och hon slutar ca halv 3 så passade jag på att renskriva min berättelse.
Har setat framför Microsoft Word i en timme och lite till och har renskrivit 13 sidor.bara 7 kvar.
fast pelle hjälpte mig nyss att skicka berättelsen till min hotmail så jag kan fortsätta hemma.
Rätt mycket nu tycker jag,jag ska göra färdigt berättelsen till måndag sedan ska jag även ha läst ut en bok till måndag med bokrencention.
Jag som hatar att läsa,det är det värsta som finns!
men nu måste jag bita ihop inför betygen till torsdag.
nejnu slutar jag,dom slutar säkert snart.
puss,hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0