jag ogillar jobbiga onsdagar

hello
jag hatar verkligen onsdagar i skolan,först ä det 3 lektioner före lunch sen 3 lektioner efter lunch igen,så jobbigt.
men nu är det slut på dagen iallafall och det är skönt.
snart ska jag gå till gry,det är ju väldigt kallt ute så jag ska nog fråga pappie om han kan skjutssa mig,hehe.
jag kanske ska ta hål i örat hemma hos gry idag också för den delen,yeah!
skriver snart,bye

den 21:a januari fyller bloggen 1 år,förutom att jag tog bort den en gång.och sedan återställde den igen,men ändå:)

Kommentarer
Postat av: vendela

du ska ta hål i mina öron ngn dag med,måste bara hitta örhängen jag kan ha som jag inte är allergisk mot -.-

2009-12-02 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0