helt underbar julafton

tack alla underbara för mysigaste julafton!
jag fick massa fina presenter:
en julgran med pengrullar på 1000kr och i granen hängde även ett presentkort på ikea 1000 kr.
ett mascara kit
en asssss bra plattång
en ansiktsskrubb
en grej som gör ögonfransarna längre och tjockare
en hel baghera spring dress
presentkort på veromoda 500
presentkort på gina 300
presentkort på café kaka 50
rutig pyamas
en svart myspys dress
400 kr
500 kr
200 kr
hårspray
haha,oboy (berättar mer sen)
en liten hjärtformad skål

haha jo,alltså tillbaka till oboyen, det var så att vi spelade ett presentspel då man skulle slå en 6;a med tärningen så skulle man få ta en present från ett bord,när alla presenter på bordet var slut så skulle man fortsätta slå en 6;a och då fick man ta vad man ville av sina spelkamrater.
jag hade inte varit med i början av tävlingen för jag var ut och träffade pontus.
sen när du ungefär var 5 minuter kvar på spelet kammade jag hem en hårspray och en hjärtformad skål.
mormor ville inte ha sin oboy som hon hade vunnit så jag anton och carro skulle slå tärningen en varsin gång och se vem som fick högst tal,den skulle altså få oboyen.
jag börjar och får såkklart en 2:a och jag trodde jag var helt ute när anton slängde tärningen och fick en 6:a ,som tur vart kom den på golvet. han fick köra om. andra gången kom den på golvet igen och det blev en 6:a så han körde om.när han äntligen fick tärningen att stanna på bordet fick han ett 1:a.
sen var det bara carro kvar och hon kastade tärningen och fick en 1:a!
HAHA det är helt sjukt!
jag vann på en 2:a ,fyfan vad stolt jag blev,jag vann självaste oboyen!

nu ska jag snart åka och äta hos min farmor,och då får jag träffa min älskade kusin ester,har inte träffat tösen på jätte länge så det ska bli kul.
hoppas ni hade lika mysig jul som mig.
vi ses,pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0