fredag

hejsan,snacka om härlig fredag!
kom till skolan klockan åtta och sen blev det gå ner till hk:n och baka pepparkakor i en timme ungefär.
sen så skulle vi kolla på film,men det gick inge vidare eftersom alla killar tog av sig skorna i klassrummet så det luktade sur dojjja!så vi hade rast hela dagen istället.
sen blev den lunch,julbord gottgott.
och efter det slutade vi.
sitter hemma hos gry nu, hon är nere och duschar och snart ska vi hem till mig så ska jag duscha och fixa mig lite inför COZ ikväll.fyfaaan va kul det ska bli,vi ska dansa järnet bruds
 idag åker jag även till pappa, för har varit 2 veckor hos mamma nu. och på måndag blir det "mingelkväll" för föräldrarna i skolan och då börjar jag halv 10 och går till 7 på kvällen-.-.....
men men,sen blir det ju iallafall lov,och det är härligt värre.
har en känsla av att det här är det längsta inlägget hitills på min "nya" blogg?haha:)
men nu får det duga,puss


I don't care what they say, i'm in love with you...<3
I don't care what they say, i'm in love with you...<3
I don't care what they say, i'm in love with you...<3
I don't care what they say, i'm in love with you...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0